Dag lieve Kate...
Mijn dappere lieve Thion 14 februari 2026
Met je koppie in mijn handen en onze ogen in elkaar...
liet ik je gaan...zaterdagavond 😢
Gevonden als pup bij een dode moeder met meerdere pups,
in de sneeuw in Roemenië.
Als hele bange hond, wilde ik juist jou in ons gezin verwelkomen
bij onze andere honden. Dat was in 2014.
Per week, maand, jaar maakte je sprongetjes vooruit, tot een vriendelijke,
rustige en vooral lief gezinslid.
Je bent in mijn hart gekropen om er NOOIT meer uit te gaan.
❤️Mijn dappere lieve Thion Okt.2012/14 Febr.2026
Gina Buijs-de Boer

Eind maart 2010 hebben we bij Chantal in Oosterhout een zwerfhondje geadopteerd. Ze heette Aline en wij hebben haar omgedoopt tot Henkie.
Ze had nog maar 1 oogje, leek sprekend op een vosje met enorme oren en haar aanvankelijke doffe vacht werd een prachtig, zijdezacht vachtje.
(Ton van der Hel is voor nacontrole nog bij ons langs geweest op de Overtoom in Amsterdam.)
Henkie is gaan hemelen op 17 jarige leeftijd op 13 december; wij zijn heel erg verdrietig.
We willen jullie enorm bedanken voor dit prachtige, stoere hondje.
Kim Soepnel en Gustaaf Vos.
Rex overleden
06-09-2012 12-04-2022
Drie pootjes droegen Rex door een wereld die niet altijd lief
voor hem was geweest, maar zijn hart bleef zacht, en koos
hij ervoor om ons te vertrouwen.
Vijf jaar lang mochten wij voor Rex zijn thuis zijn. Zijn liefde,
zijn blik en zijn zachte aanwezigheid zullen wij nooit vergeten.
We missen je, lieve Rex
Zeven jaar vriendjes 
Semmie 17-05-2015 07-11-2025
Via de fijne, goede stichting kwam Semmie bij ons terecht, 
een kwetsbaar, gevoelig hondje, dat in het begin erg bang was.
Semmie durfde langzaam te geloven dat ze bij ons veilig was.
Haar vertrouwen groeide, haar zachte, liefdevolle aard kwam steeds duidelijker naar voren, zo aanhankelijk.
Semmie heeft het niet altijd makkelijk gehad. Vaak was ze ziek, zwak of misselijk, maar ze bleef altijd dapper doorgaan.
Ondanks alles wist ze ons elke dag opnieuw te overladen met zachtheid, trouw en liefde.Tien prachtige jaren mochten we haar in ons leven hebben.
We missen je enorm lieve Sem!
Eric en Maria Bleiij
Pufuletz overleden 05-12-2025
Onze trouwe adoptante Wilma Nicola heeft afscheid moeten nemen van haar Puuf
Morgen moet ik afscheid nemen van jou.
In 2015 kwam je bij mij, je leeftijd was toen 5 of 6 jaar, ik heb 10 jaar van je mogen houden.
Wat ben jij een schat van een hondje, voor mij de steun geweest, je voelde mij zo goed aan, en een knuffelkont, nadat pofi in januari overleed ging het met jou ook minder.
Vorige week liep je nog in de sneeuw nu kun je amper meer lopen en slaap je erg veel.
Ik moet de beslissing maken om jou los te laten en wat is dit moeilijk, want ik hou zoveel van je.
Lieve schat, ik ga je vandaag nog verwennen en morgen mag je naar de regenboog en krijg jij je verdiende rust, ik zal altijd van je houden lieverd.
Wilma Nicola
Wij wensen Wilma heel veel sterkte
Rust zacht mooie lieve Pufi
